wtorek, 16 kwietnia 2013

Sexi RED !









Hej Kochani ! Od zawsze słyszałam, że kolor czerwony to zdecydowanie mój kolor, ale sama nie podzielałam tej opinii. Teraz wydaje mi się, że do wszystkiego musimy dorosnąć i absolutnie zgadzam się z osobami, które skutecznie przekonywały mnie do tego koloru :) Buty, które mam na sobie są świetne i bardzo wygodne, a cena ich powalająca! W zasadzie pasują do wszystkiego :)
Pogoda szaleje, jest mega i ciepło i za chwilę będę musiała pożegnać się z czapkami...ale zawsze zostają kapelusze. Buziaki :*

Buty- h&m
Spodnie- pepco
Kurtka-new yorker
Bluzka-vero moda


8 komentarzy:

  1. Swietny zestaw,strasznie podobaja mi sie twoje spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wow ! cudownie ! spodnie idealne ! wszystko na tak ! i piękny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wooooow, cudowne spodnie, idealnie komponują sie z czerwienią:)

    OdpowiedzUsuń
  4. You have a nice blog! mind to check out my blog? maybe we can follow each other :)

    www.thebeautyyoffashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialnie wyglądasz, boskie buty!

    OdpowiedzUsuń
  6. super zdjęcia!ta czerwień powala! pozdr i zapraszam na nowy post

    OdpowiedzUsuń
  7. Thank you for your sharing, great blog and like your style

    OdpowiedzUsuń